Ahad, 20 Mac 2011

Tahniah,,,,,selamat berbahagia


Tanggal 12 Mac 2011, penyatuan dua hati telah pun berlaku. Akad nikah telah pun dilangsungkan di masjid Felda Loh Heng dalam daerah Kota Tinggi. Majlis persandingan antara abang ipar aku dan juga biras aku berlangsung pada keesokan harinya dirumah pengantin perempuan. Mak mentua aku kelihatan begitu gembira sambil menitiskan airmata kegembiraan. Begitu juga dengan sanak saudara yang lain. Aku dan isteriku jugak turut gembira. Dengan usia mencecah 37 tahun , abang ipar aku bertemu jodoh juga akhirnya. Alhamdulilah, syukur kepada tuhan Yang Esa. Tahniah Zulkifli bin Zakaria. Cuma yang terkilan sedikit, arwah bapa mertua aku tak sempat menyaksikan peristiwa yang bersejarah tu....Al-Fatihah untuk arwah Zakaria bin Ponggok...Amin ,semoga dicucuri rahmat hendaknya...Selamat berbahagia sehingga ke akhir hayat buat abang ipar aku.....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan