Rabu, 9 Februari 2011

Perginya insan yang disayangi....

Tanggal 5 Februari 2011 pukul 7.20 petang selepas azan maghrib, perginya insan yang disayangi oleh isteriku.Hati isteriku begitu pilu dan sedih apabila ditinggalkan oleh orang yang dikasihinya.Aku juga turut bersedih.Tapi pemergian insan yang disayangi oleh isteriku dalam keadaan tenang dan mendamaikan.Tiada tanda-tanda duka mahupun penyesalan.Mungkin dia telah menunggu saat-saat tersebut sejak dulu lagi.Tapi isteriku sedih...aku juga bersedih.Aku sedih melihat isteriku yang dicintai bersedih.Apa yang dapat menggembirakan isteriku ,aku ingin lakukan...tapi...tiada. Isteriku tetap akan bersedih kerana orang yang pergi itu adalah orang yang dikasihi...dicintainya.Aku bukan berada dalam situasi itu...aku tak setaraf dia...kerana dialah ayahanda tercinta kepada isteriku....salam takziah sayang....tabahkanlah hati sayang....Al-Fatihah untuk bapa mertuaku ZAKARIA BIN PUNGGOK...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan