Selasa, 29 Jun 2010

Indahnya....

Kan best kalau apa yang kita nak,bley dapat.kan ke best.Tapi bila dah dinamakan hidup, bukan semua yang kita nak mesti dapat.Dulu cita-cita aku nak jadi bos, orang yang berjaya. Tapi nampaknya tinggal cita-cita je la.Salah sendiri jugak.Mak bapak suruh belajar,tak nak.Main je lebih.Nak jadi tah apa-apa pun aku tak tau nak menjelaskan nya.Time sekolah ingat nak bersuka ria je.Kesian mak aku,selalu nangis mengenangkan nasib anak dia pada masa depan.Nasihat tak nak dengar,lupa diri.Nasib baik berkat doa mak,ada jugak masa depan.Bapak aku pun sama,tak pernah letih mendidik aku.Diorang memang best.Takde dah orang sebaik mereka.Terima kasih mak ngan ayah.Jasamu tak terbalas.....sampai bila-bila.aku harap aku boleh jadi macam diorang, dapat didik anak dan isteri aku supaya berjaya di dunia dan akhirat.amin......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan